Got to love it ♥

Heeej, förlåt för dålig uppdatering men ni vet ju hur de e med skolstart massa läxor o tidsomställningar så att när man kommer hem så vill man bara sova... vilket jag gjort.. Ehe.. Iallafall ! Det har inte hänt så mycket i veckan utan bara skola och lite rep med bandet !

Idag blir de kanske stenungsund, för att träffa michan ♥ Men just nu e de gitarr låtskrivning och KENT på högsta volym, älskar det ♥ Finns inget bättre än att höja upp volymen till de högsta öronen tål plus lite till spela gitarr till dom underbara låtarna och skrika ut texterna utan o bry sej om nån lyssnar eller om de låter bra! Livet kan inte bli mycket bättre ♥

Men nu ska jag återgå till mitt HEKTISKA  liv...

puss o kraaam ! ♥



Kommentarer
Postat av: Evelina Nilsson



Lottar ut 2 Apple Mc book datorer till värde av 16.500 kr styck

& en iPHONE 3G (värde 6100 kr) & den senaste iPHONE 4G till värde av 8900 kr.

Allt ni behöver göra är att länka min blogg & sedan skriva i detta kommentarsfält

ditt namn & vad du gärna vill vinna, tex, "Josefine, En vit laptop".



TÄVLINGEN AVSLUTAS SÖNDAG NÄSTA VECKA, ALLTSÅ DEN 5E SEPTEMBER.

2010-08-31 @ 21:37:10
URL: http://sanileve.blogg.se/
Postat av: Sannie

Skulle du våga göra de som tjejerna gör i videon i mitt inlägg: hoppa i the devils pool? :O

2010-09-02 @ 13:39:27
URL: http://sannie.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Hej!

Hur är det med dig?? :)

2010-09-06 @ 14:24:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0