Pyssel ♥

Heeeej! Sovit gott?

Det har jag! 12 timmar sömn äntligen :D
Tänkte hoppa i duschen snart o pyssla om mej lite, men först så fixar jag ett litet snabbt inlägg till er..
Jag fick en fråga på hur man gör mina grön-svarta crazy naglar! Självklart kan jag visa det!


Lacken som behövs! ( Isadora 74 magic green "79 kr" och ett svart lack med tunn pensel att göra nagelmålningar med)

1) På med underlack!
2) Måla två lager med det gröna lacket, Lämna ca 1 millimeter på kanterna så att det inte blir kladdigt!
3) dags för ränderna, måla två ränder på varje nagel.. Det kan ta lite tid innan du får in tekninken men övning ger färdighet!
4) På med ett överlack, som bör bättras på var 3-4 dag!



Resultatet!


Ha det bäst nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0