Crazy! ♥

Hej hej, helt galen dag ida!

När ja kom till skolan så Fick jag reda på att jag hade håltimma, lektionen började nt föränn tolv! TJIHOO!
Så jag besma och emma (mina kompisar) Bestämde oss för att överasska emelie som fortfarande va hemma, vi gick hem till henne och Allt vi gjorde var att skratta ihjäl oss HAHA..
Efter en timme blev besma vrålhungrig och gick till köket o dukade fram mackor :O HAHA
Emelie hade nästan inget hemma, men besma kom på den Bra (DÅLIGA) iden att ha jordgubbsylt på mackan :O
Hon överdrev inte lite! 3 mackor Överknökade med jordgubbssylt! När hon va inne på den andra mackan sa hon..
- Ja längtar redan till den tredje..
Hur kan man längta efter en macka? XD HAHA
Emelie tog fram oboy, Hon tog ca 1 dl mjölk och resten oboy! :O Det blev ren chocklad..
Emma satt och läste tidningen :O
Besma spillde på sin tröja då blev hon sur och kastade mackan (upp och ner) på bordet..
Sedan kollade emma o besma på foton i emelies hall, Ätandes....
Besma kröp in under bordet imellan en stol och fastnade så vi fick dra ut henne XD
När vi skulle hem lurade vi våra andra kompisar som va i skolan att vi hade ramlat i snön och inte kom upp....
Dom bblev rädda, men sen kom dom på oss :/ XD haha

Sen hade vi svenska.. behöver inte skriva nåt mer om de XD haha...


Soo looong gaybooys!

Matiiilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0