Hårfärgning! ♥

Hej hej!

Idag ska man färga håret, lägger in en bild på hur det blev sen..
Tror de blir lite rödsvart... Sitter o kollar på Kläder. Måste ha nåt till min mammas 40 års fest :O Helst skulle ja vilja ha en klänning från nelly men den kostar 700 spänn! :O (det har nt ja råd mä XD) så nu har ja hittat en annan =) ett svart fodral =D Sen e frågan hur ja ska ha håret? ^=/ Några tips? Tråkig mä utsläppt bara...
Idag har jag nt gjort så mkt.. jag har..
•Shoppat
•Chattat
•Ätit XD
•Halvsovit framför datan.
•Skrattat åt min sjuka katt
•Haft FRUKTANSVÄRT tråkigt... -.-'

Nu ska jag fortsätta ha tråkigt, återkommer sen!


Soo loong gaybooys!


Matiiilda ♥

Kommentarer
Postat av: Kimona

Gina Tricot brukar ha snygga klänningar :)

2010-05-18 @ 19:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0