Heeelt "normal" promenad! ♥

Hej hej... Ja då kom man precis hem, efter att ha vart på en riktig wacko promenad! Det började mä att mamma och pappa tvingade mej att gå med ut, när de väl övertygat mej så började mamma tjata om att jag skulle ta på mej mer kläder, mer exakt alla kläder i hela huset... efter att ha tagit på mej en jacka (nej jag trotsar henne inte alls) så gick jag ut, efter en stund kommer mamma, pappa och alfred (min brorsa) ut som värsta polar människorna, huuuur mycket kläder som helst på sej. Då blev jag ganska orolig att vi typ skulle övernatta utomhus elr nåt! ja, dax att börja gå, jag skyndade mej nästan sprang för att det var så jävla kallt (skulle kanske tagit på mej liite mer kläder XD (a) ) mamma o pappa gick och pratade och brorsan sprang och kastade sej i varenda snöhög som fanns. efter ett tag började affe istället snyta sej i varenda snöhög som fanns (blä, han e bara 11 om det e nån ursäkt.) Men han hoppade inte i dem efteråt iaf! (ifs jag kollade inte honom hela tiden xD)
jaja massa mer hände men det går jag nog inte in på XD haha knäpp familj man har ,, fast de e jävligt roliga..

ha det så bra ...

Matiiilda♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

lol :D du vet vem ;D <3

2010-01-06 @ 22:33:28
Postat av: matiiilda ♥

jaop det vet jag ♥ ;D

2010-01-06 @ 22:35:15
URL: http://rockbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0