Katt jävel! ♥

Hej hej igen!

Ni som läser bloggen kommer nog få höra en del om min katt (wiggo) för han e FRUKTANSVÄRT jobbig. HAN E ÖVERALLT! han hoppar i gardinerna äter upp Rippes (min hund) mat! försöker förstöra min gitarr :@!!!! river en jämt och ständigt, hoppar upp i ansiktet på en för att "gosa" (ge en en örfil*) osv.....
Idag fick jag nog (igen...) s jag bestämde mej får att psyka katten (ja jag är knäpp..) så jag stirrade ut honom o sa att han var ett jävla fetto att han hade dubbelhakor, att han var en kärring, att han var ful (jag varnade er för att jag var galen!)... o massa mer. Men den jäveln baar låg där o njöt och slickade sej på sin tass!!! då blev jag väldigt arg så jag målade en bild på honom! jag laddar upp den, och en på Rippe, haha när jag visade den för han gicka han! JAG LYCKADES!! (fast han gick för att mamma skulle ge RIPPE mat) Vem vill ha han , han e till salu ( skojjade bara ... får inte för mamma :/)

Sorry att jag målar så snyggt, hoppas ni inte blir avundsjuka haha XD

 
Wiggo, 
Ja han ser ut så ( precis som en djävul!)



Rippe...
(ja han ser ut som en ängel mä skägg)

Fina va?


Soo loong gaybooys!

Matiiiilda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0