Tråkig dag :( ♥

Guuuuuuud va tråkigt man kan ha! Kollade runt lite på Youtube, Hittade några parlamentet klipp,  Johan Glans är sjukt rolig! Har suttit o kollat på hans klipp i en timme nu! O ed värsta e jag tröttnar nt! Jag är fortfarande sjuk nu,men de börjar bli bättre nu, kankse fixar o gå till skolan imon, salknar alla kompisarna! :(

Har äntligen gjort klart allt gitarr spel till min nya låt, bara att komma på en text kvar nu (Y) :D È faktiskt ganska nöjd ;) men jag vet inte riktigt vad texten ska handla om, kände för att skriva om nåt tråkigt XD men låtene aukustisk o ganska glad... hmmmm.. Jaja, har ni nägra tips på ämne kan lla skriva en kommentar! :)

Imon är det en rolig dag, skoldagen e kort o de e ganska roliga lektioner (musik, engelska osv.) Efter skolan ska jag spela/sjunga o sen slappa i soffan, gött.... Dessutom, har vi sovmorgon imon!


Bjuckar på en bild på mej!




Soo loong gaybooys!

Matiiilda♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0