I nailed it ;) ♥

Hej igen!

Ah jo, fröken damp har varit igång! Tog fram kameran o allt och fixade ett fint inlägg ( för en gångs .. skull )

Här e mina älskade lack! Njut o få lite inspiration ♥



Alltså alla lack från Depend.. Sjukt bra märke för att kosta så lite, kostar ca 25 spänn.

Tips: Använd alltid underlack, annars missfärgas naglarna. Satsa på nagelstickers för att piffa upp!


Själv gillar jag inte fransk-manikyr så mycket, lite tråkigt enligt mej. men min mamma älskar det drf har jag en del sådana lack med.

Tips : Våga prova färgglada tippar eller glitter på dom.. Om inte variera med ett pärlemor skimmrande lack istället för de klassiskt vita.


Jag har många olika andra märken med, Isadora e bäst! 79 kr.

Tips: Som sagt olika märken en del skitlack.. Måla två lager o sen överlack, lacka på överlack var tredje dag, och de håller precis lika bra som ett kvalitets lack! :D


Myrrolja,avokado-olja,solaroil,shine-överlack,Snabbtorkande överlack, basecoat, stärkande lack, nagelbandspeeling o en mängd överlack.

Tips: Smörj inte in naglarna i olja inna du lackar.. utan efter, oljan gör så att lacket inte fastnar. Lägger du den efter tränger dej igenom lacket o hjälper nageln endå =)


Glitter, removerpenna, nagelbandscreme.

Tips: Ett tråkigt nagellack, blir assnyggt med glitter!



Stickers/klistermärken. Fästs med överlack.

Tips: Got to love it! Sätt på diagonalt, eller bara en liten blomma.. möjligheterna e många :D



Så de va allt!

Det blev en del! Hoppas ni gillar´t ♥






Kommentarer
Postat av: jonna

haha gu vad många nagelack :D

haha coolt :D

2010-07-31 @ 22:30:00
URL: http://makeupface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0