Malena + Naglar = Nåt att blogga om ;) ♥

Hellö gott folk!

Det va ju så att självaste Malena var här idag, igår.. i förrgår... dagen innan det... osv! Så jag har inte kunnat blogga :( Men imon vet ni vad!`malena kommer hit! För hon glömde sin mobil! Muhehehe! Vi har typ bara.. Kollat på film, mobbat varann.. Dödat varandra.. och jag har fått stå ut med malenas ytterst konstiga musiksmak :D ♥

Över till något helt annat! jag måste städa på mitt rum för nån kom hit o bombade det (!?) Sen så målade jag naglarna!

(Sorry för webbcam bild tehe (A) )

DOM BLEV BALLA!
Jag bara älskar att fixa mina naglar... funderar på att typ lägga upp hur man fixar osv.. O sen visa alla mina nagellack dekorationer osv! :D

Men nu ska jag gå o spela in en låt, ha de bra :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0