Vet att ni har saknat mej ! :D ♥

THE BITCH IS BACK!

Okej, jag har haft blogglust - NOLL för man ska ju vara ute när solen skiner som min mamma säger :)
Man får la passa på i höst kommer man regna bort, sitta inne vid datan och mögla för att sen gå och spela lite med bandet.. Yiha! Fans bara en sak som lät bra där o de va band delen ;D

Jag e SUPER DUPER TOPPEN glad, allt går toppen för bandet, och hela livet e en fäääst!

Imorgon blir de fyllefst hos Malena för hon och Emelie e stooora fjortisar nu GRATTIS! ♥
Jag har köpt finaste presenterna (Kanske inte) Vad köper man till nån som inte gillar nitar? Dah!?
Stora rosa fluffiga kjolar och nagellack .. typ...

Snart ska jag sova, för jag e trött.. Kände att ni behövde veta det.. Känner också att det e otroligt bra kvalitet på detta inlägget.. JUSTE fixade en mohawk på mej själv idag, SÅ BALLT! Funderar på att gå till skolan så, snacka om att dom kommer bli förvånade :o

Men nu ska jag återgå till att göra det jag e bäst på: Spela gitarr och irritera folk på Msn :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0