Andra världskriget begicks i mitt rum...

Här sitter stackars lilla jag o pluggar :(
Gud vad jag är duktig som pluggar inför spanska provet imon! *stolt*
Tittade mej omkring på mitt "lilla" slrivbord och tänkte att ni som tror att jag är prydlig och ordningsam av mej (finns nog inga men men) Den bilden ska vi spränga hål på, PANG!


Ett måste är att alla papper täcker tangentbordet så att man inte kan skriva!
LÄGG MÄRKE TILL SPANSKA BOKEN!

Ehm, låttexter tidningar och ett glas..ligger över mina högtalare..Ingen kommentar..

Min plattång, och bara liiite smink...när jag tänker efter står de ju ganska prydligt endå..

Min bra kamera har slut på batteri så tog mobilen, och JA den SUGER!
Ehrm, fint va?
Vågade nt visa resten av rummet... De e typ.. GITARRER ÖVERALLT, WATCH UP BEATCH! Panik, nejdå!

Nu ska jag plugga vidare!

Adios hasta manana!!!

WOW JAG KAN SPANSKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0