Brand new coca-cola (design)

Mina ordvitsar är så bra.. (inte) de va nt ens en ordvits men, aja...

I alla fall, NY DESIGN! Bara snön som ska bort... Älskar den nya designen, men...Kom på efter ja lagt upp designen.. DET E JU VÅR! Och då ska de vara ljusa färger... Orkar nt, en dödskalle o PANG asbra (y)

Idag så e de fredag för er som nt visste... Jag har repat mä bandet, och en ny trummis kom o spelade med oss, han va jättebra :O Sen så satt vi o skrev på en text till den nya låten :D Eh, först så handlade den om brandmän o maneter... Sen så blev vi lite seriösare o skrev om en nära döden upplevelse... Ja, vi har bra fantasi...

Nu e jag hemma o hade tänkt o lägga på en ansiktsmask, bada o fixa naglarna :D Gött :=) Funderar på o göra nya naglar idag, o sen limma på tidningspapper på dom... Kan bli coolt! :=) 

Nu ska jag gå o lira lite gura :=D Va ju en timme sen jag spelade nu, börjar få abstinens! :O
Lägger kanske upp en bild på mina naglar om dom blir lyckade :=)

Detta mönstret typ =)
Typ detta mönstret := D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0