Dagens I-Landsproblem, & lite udda saker ;)

Well....hello...there....

Hur ere med folket idag!? :D

Jag mår toppenbra iallfall! Jag e jättetrött och har jättetråkigt! Yiiiha!!!

Näääh nu ska jag inte vara så oseriös...Det är nog bara för att lampan rullar på hjul och äter sniglar..

Well....im...kind...of....odd...



Jaha! Idag blir de ett "Dagens I-Landsproblem!"

"Om du har en 'flygig' kjol på dej o ska gå på toaletten och kjolen fastnar i trosorna när du drar upp dom"

MUHAHAHAH PIIINSAMT! Haha, hade jag sett nån som haft de hade jag dött av skratt, så elakt (A)







Kommentarer
Postat av: Carolina [fotograf]

Kul att du är med ♥



Haha, mitt i-landsproblem idag var att chokladet tog slut för fort :(

2010-05-19 @ 17:56:38
URL: http://caroflina.se
Postat av: Rockbruttan ;)

Aldrig skoj :( Klart man är med, din blogg är ju så rolig :D ♥

2010-05-19 @ 19:18:14
URL: http://rockbruttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0