Heeelt normalt, back to blogging inlägg! :D

Ska nog börja blogga igen... Annars kanske jultomten kommer o tar mej :O
Japp...Eh.. senaste tiden...Ja, vi har repat med bandet o jag har gått i skolan...De va väl de...
Roligt liv man har, nästan bättre än en tändsticksask...

Jag var hos Martini (martin) idag min coola gitarrlärare...(nu kom ja på att han nt läser min blogg, ingen ide o fjäska) jaha... Min Gitarrlärare iaf...och han, ja, Han lär mej o spela ackord o solon o lite riff ibland...

Spännande nyhet, bandet har en ny låt... Dog ni av chock? De va nog de mest spännande i mitt liv, förutom Spanska provet på onsdag :O (sååå seriös)

Denna veckan har vart riktigt seg, borde döpa vecka arton till långveckan (ifrån långfredagen) de där va nt ens kul... men vi låtsas-skrattar lite o smilar as-stort! D: HAHA! *fejk fejk*

Nästa vecka så kommer alla galna tjejor hem till mej! Jippie! jag ska ha ett en och en halv månad för sent födelsedags barnkalas (vet att de heter fyllefest nu när man e så STOR)  Och samma dag ska jag klippa mej :D Så nästa vecka blir skojsig!

Nu ska jag gå o duscha, inte för att jag orkar o ni bryr er.. men tänkte de va bäst o säga så ni kan anteckna de i era "vad Matilda gör om dagarna block" Så, hejdå! :D

Slänger in en liten fin bild på nåt  random med :D 



Jag älskar säkerhetsnålar :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0