Helg , ÄLSKAR´T!

Tjooooo!

Tänkte skriva ännnu ett ÛBER intressant inlägg!
Nu sitter jag med nån JÄVLA ansiktsmask som typ stelnar.. Uwe, asäckligt... Jag som skrattar 24/7.. -.-' Kan nt göra de nu, för jag har BETONG i ansiktet... Aja, man får fin hy iaf.

Tagit bort nagelllacket nu med... ska limma på mina "tidningsnaglar", detta kommer nt gå bra :O Sen blir de nog film, (man kan ju hoppas) O massa mys i soffan, förmodligen somnar jag i soffan och vaknar inte föränn kl "det är middag" (4) Imon,  ÄLSKAR´T!

Imon så...Eh...TRÅKIGT... Inget imon, i övemon..eh..så..TRÅKIGT... Vilken toppenhelg! (Y)   Får rnga nån o tvinga den o hänga med på nåt skoj, social som man e :D

Nu ska jag gå o skölja av betongen! Ha´t! = D


Slänger in en ÖVERREDIGERAD bild, som ja tog för 2 år sen typ .. haha :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0