I-Landsproblem

Hej hej, Snodde mammas data, Mohihi.. Kommer vara massor av stavfel säkert för knapparna är så små att man måste ha förstorinfgsglas för att hitta dom.. Jobbigt!

 Tänkte starta en ny kategori! "Dagens I-landsproblem".. För er outbildade som skolkat ifrån svenskan ska jag förklara vad det är.. Ett I-Landproblem är nåt som man tycker är jobbigt fast det ät riktigt löjligt o tycka det är jobbigt... fattar ni? Tar ett exempel "När man nt kan få upp mjölkpaketet" Hur irriterade som helst, men aslöjligt o bli sur för : D Haha

De här med dom små tangenterna är ju också lite I-landsproblem när jag tänker efter ;)

Nu ska jag dra iväg till min BROOOOR, Näh  min kompis Elias.. Så nu ska jag sitta i en bil i 47,3 timmar för att komma ut på bonnelandet! (hehe)

Howdy cowboy!!! : D




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0