Modeblogg!

Hej hej , nu ska jag snart dra iväg på nån sak! Eh.. Jag ska bli en modebloggare i en sekund o lägga upp en "dagens outfit" Men min kamera var sönder så jag bjöd in min bästa kompis picasso att måla en liten teckning!
Allt för er bloggläsare vettni! :D





•Kofta ifrån gina
•Leggins ifrån H&M
•Nitbälte Shock
• Tisha nån gubbe på en marknad

Bilden blev sååå fiiin, elr hur? :D

Sen har ja hört att man måste göra en "facelook" Så de gör jag nu med!




Såhär gör jag när jag sminkar mej...

Drar på överdrivet med kajal, lite mascara.. KLART

O håret.. Borsta,platta,toupera .. KLART

Hur lätt som helst.. Sen kan man använda paint med.. Men sånt fusk använder nt jag! :O


Jag måste börja modeblogga mer.. Vet att ni älskar mina fina förklaringar o outfits! Ska man bli en modeblogg kanske? Kommentera o säg vad ni tycker!! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0