Mooovie star ♥

Då har man kommit hem... Tänkt på en sak, Ganska löjligt o skriva allt man gör...O ännu löjligare att ni läser de...Nu kommer mina unika besökare "BANG BOM CRASH" Lämmna mej o aldrig komma tillbaka.. O till dom säger jag "Ni borde älskar´t o läsa mina inlägg! :O"

Jag erkänner... Jag är beroende av ordet "älskar´t" Låter sååå gött :O

Hmm...Vad ska man skriva.. Jo Vi tittade på en film idag, den va så bra att jag somnade 5 av 5 Helt klart.. Namnet "Kråkan" Var också bra ... verkligen.. De skulle vara en skräckfilm, att titta på bilder ifrån när jag var liten hade varit läskigare... Borde vara gangern "romantisk fjortis komedi"

Exakt NU ska jag sluta sura o bli glad :D Ska nog gå o bada, o sen titta på "Avatar" Ingen film för mej... Whoops , skulle ju vara positiv! Helt klart grym film som verkar ha mycket action och blågubbar.. Undrar om dom fått idén ifrån bandet "blue man group"...


Lika som blåbär?

FYFAN va rolig jag va nu HAHAHAHA!
(man säger ju bär men BLÅbär HAHAHAHAH, döör av skratt HAHAHAHHAHA!!!)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0