Trötter..Zzzz...

Herregud vad trött jag e.. Jag har varit vaken nästan hela natten bara för att reta Elias.. Micha o jag har petat o nypt honom hela natten bara för o få honom irriterad.. Vi lyckades! Tihi!

Måste nog städa på mitt rum idag med.. Elle har förstört det ch de ligger massa toffsar på golvet... Han sysselsättning igår var att skjuta toffsar på oss.. MOGET!

Igår så va vi inte alls jobbiga heller... Utan vi ringde varenda person i hela kungälv o väckte dom o snackade strunt med dom, Ganska kul förutom att alla va osociala ... -.-'

Nu känns de som om jag är en skrivmaskin som inte kan ta slut, och bara upprepar allt jag skriver..

Tråkigaste inlägget nånsin...

Ha de bra, nu ska jag slänga mej i snön på nordpolen för att vakna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0