Tyck synd om mej! :'( ♥

Hej, vet ni vad? Jag e sjuk JIPPIE!!
vart hemma ifrån skolan idag o bara softat.. Va så trött men pappa tvingade upp mej imorse, suck suck.. Sen så tog jag ett bad, aaah va gött.. o fixade naglarna... Tidnings naglarna åkte typ av, suck... men nu blev de blå/gröna! Min gitarrlärare TVINGADE mej o klippa av dom.. Så jag dog lite innombords nu efter mina lååånga fina naglar e borta :'(


Vet att min webbcamra e GRYM o ta "nagelbilder" med ;)

Jag utan smink elr nåt! nt av chock att jag e så ful ;)
Mina ögonbryn..ehrm..looks like an african! Har nt såna i verkligheten så ni vet ;) HUR BLEV DE SÅ!?!?!?


Idag
har jag haft på mej, apsnygga kläder.. Ett tips till alla som e sjuka e att fixa sej såhär....

1) Gå in till din pappas garderob
2) Ta hans STÖRSTA skojorta
3) Ta på dej den
4) Ta på dej aptjocka strumpor
5) Rufsa till håret totalt!
6) Ta en bild på dej där du ser sjuk o ledsen ut och lägg upp den på din blogg för att få sympati!
7) Vänta på att alla ska skriva "fiiin""krya på dej <3"

Lätt som e plätt! Elr kanske en pannkaka? ;)

Ha´t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0